Maandag 10 augustus – Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rob Ine Rick Lex - WaarBenJij.nu Maandag 10 augustus – Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rob Ine Rick Lex - WaarBenJij.nu

Maandag 10 augustus – Kuta

Door: Ine

Blijf op de hoogte en volg Rob Ine Rick Lex

10 Augustus 2015 | Indonesië, Kuta

Ondanks dat we vandaag helemaal geen plan hebben, zijn we toch op tijd wakker en gaan we redelijk vroeg ontbijten. Het is druk en rumoerig in het restaurant, maar het eten is heerlijk en de service is goed. We lopen na het ontbijt een rondje door het hotel en ontdekken een tweede restaurant met een openlucht terras bij het zwembad en besluiten dat we daar morgen willen gaan eten. We lopen het strand op, maar zijn niet echt onder de indruk. Niet echt het idyllische witte strand dat we verwacht hadden. Het is er wel lekker rustig. De Fox gids heeft ons uitgenodigd voor een welkom-bijeenkomst in de lobby. We krijgen een ticket voor het Waterpark en plannen de rest van de week. Morgen ga ik met Rick, Lex en Fieke duiken bij Nusa Penida eiland en later boekt Aron ook deze trip. Woensdag gaan we naar het waterpark en donderdag huren we samen met de fam Rentenaar een busje om een deel van het eiland te verkennen. Het wordt een prachtige laatste week!
Na de bijeenkomst gaan we aan het zwembad zitten en even lekker zwemmen. Het is toch wel heerlijk relaxed zo. Ik denk dat we gewoon even moesten acclimatiseren. Samen met Bart bekijken we op de ipad verschillende top 10 must-see-in-Bali om te besluiten waar we donderdag naar toe willen gaan. Dan komen de jongens met de melding dat ze heel veel trek hebben. We besluiten buiten het hotel te gaan eten. Met 4 jongens en 2 meiden erbij, eindigen we bijna onvermijdelijk bij KFC. Heel culinair. Terug in het hotel ga ik samen met Lex zwemmen en blijven we bij het zwembad rondhangen. Officieel zijn we nu in de relax mode. Ik lees een boekje en Lex duikt er weer een keer in. Tijdens happy hour bestellen we een drankje (Lex zwaait vrolijk met het ik-wil-service-vlagje). Intussen komt eerst Fieke en dan Rick ook bij ons zitten en Rob besluit op de kamer te blijven. Bart komt er ook bij en voor we het in de gaten hebben, zijn we bijna de enige in het zwembad en gaat de zon al onder. Aron komt vragen wat de plannen voor het eten zijn en we spreken af om 20:00 in de lobby te verzamelen. We gaan aankleden, maar Rick en Fieke blijken zoek. Net voor achten vinden we ze in een soort relax ‘gazebo’ bij de vijver. We eindigen in een Italiaans restaurant tegenover het hotel, waar ze echt heerlijke pizza’s blijken te hebben.