22 april 2017 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Ine Rick Lex - WaarBenJij.nu 22 april 2017 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Ine Rick Lex - WaarBenJij.nu

22 april 2017

Door: Ine

Blijf op de hoogte en volg Rob Ine Rick Lex

22 April 2017 | Nederland, Amsterdam

Na een hapje taart met pa, ma en opa Carel pakken we de laatste dingen in de koffers. Gisteren is Rick teruggekomen van zijn schoolreis naar Italië en het lukt nog om een paar wasjes te draaien, zodat hij wat favoriete spullen ook mee kan nemen naar Costa Rica (lang leve de droger). We nemen 3 koffers mee (in plaats van de gebruikelijke 1 per persoon) omdat dat tijdens de rondrit makkelijker in de auto past. De koffers wegen alle drie rond de 23 kilo, terwijl we eigenlijk maar 2 weken gaan en waarschijnlijk niet al die spullen nodig hebben ;o). We zullen vast toch nog dingen missen. De spullen van Lex hadden we al gepakt voordat hij met school naar Engeland vertrok. Rob zou Lex op gaan halen tijdens de stop van zijn bus onderweg naar Eindhoven vanuit Duinkerken, Zodat we niet zo laat in het Schiphol hotel zijn. Maar terwijl hij onderweg is naar Antwerpen, wordt hij gebeld dat de bus toch niet gaat stoppen. Dat is balen dus. Rond 21:30 zou hij in Eindhoven aankomen, maar gelukkig wordt het door het overslaan van de stop wel een half uurtje vroeger. Rick en ik zijn met de trein naar Schiphol gegaan en nemen de shuttlebus naar het hotel zodat we vast ingecheckt zijn. Het plan is om samen te wokken in het wokrestaurant tegenover het hotel. Helaas blijkt het restaurant er niet meer te zijn, terwijl de borden er nog hangen. Ik had me zo’n verjaardag etentje toch iets anders voorgesteld, maar we eindigde dus bij de Burger King. De teleurstelling werd enigszins goedgemaakt doordat dit een prima plek blijkt te zijn voor het delen van Italië ervaringen en natuurlijk de warme hot brownie met ijs als toetje. Rob en Lex stoppen onderweg bij de McDonalds en komen rond 23:00 aan bij het Schiphol hotel. Geen tijd meer voor de traditionele jaarlijkse duik in het zwembad daar dus…. Rob blijkt zijn tandenborstel vergeten te zijn en ik mis mijn ‘junglebroek’. Gaat lekker zo.