Donderdag 30 juli – Bandung – Pangandaran - Reisverslag uit Pangarangan, Indonesië van Rob Ine Rick Lex - WaarBenJij.nu Donderdag 30 juli – Bandung – Pangandaran - Reisverslag uit Pangarangan, Indonesië van Rob Ine Rick Lex - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 juli – Bandung – Pangandaran

Door: Ine

Blijf op de hoogte en volg Rob Ine Rick Lex

30 Juli 2015 | Indonesië, Pangarangan

Vandaag is echt een lange reisdag door de bergen. We hebben wel prachtige uitzichten over de rijstterassen!! We stoppen onderweg en maken met paard en wagen (2 personen per wagen) een tochtje langs de rijstvelden. De huizen hier zien er een stuk beter verzorgd uit dan wat we tot nu toe gezien hebben. We zien veel mensen op het land welke rijst aan het planten zijn of het land om aan het ploegen. Iedereen reageert heel vriendelijk en er wordt volop naar ons gezwaaid. We rijden langs een school waar de kinderen in schooluniform bij het hek staan te kijken en zwaaien naar ons. Zo schattig! Na het tochtje rijden we nog een stukje naar een restaurant voor de lunch. Het eten is prima, maar qua sfeer is het niet om over naar huis te schrijven. Waarschijnlijk heeft de ruimte hiervoor als garage dienst gedaan, haha. Het is na de lunch weer een paar uur rijden. Bij het hotel aangekomen, duiken we meteen het zwembad in. Het is heerlijk. Vanuit het zwembad kijken we zo uit op het strand! In de bomen hangen kleurrijke bewegende lichtjes, het lijkt wel kerstmis. Na het zwemmen gaan we eten in het restaurant van het hotel. Het ziet er gezellig uit, met uitzicht over het zwembad en over het strand. De zijkanten van het restaurant zijn open (geen ramen). Iedereen van onze groep blijft in het hotel eten,maar daar lijken ze niet op te zijn ingericht. Het duurt echt lang voordat het eten komt, maar het is wel lekker. We eten clubsandwich en de lekkerste saté die we tot nu toe gehad hebben. Lex houdt het bij Spaghetti Bolognese. Altijd lekker. Het is weer lekker gezellig en het is zo weer 22:00. De jongens vallen bijna om van de slaap. Het duurt nog een half uurtje voordat we de rekening krijgen en dan gaan we terug naar de kamer.